آزمایشگاه صنایع شیمیایی کیمیاگران نوآور مشهد

آزمایشگاه صنایع شیمیایی کیمیاگران نوآور مشهد تلفیقی است از دانش, تخصص, تجربه, جهت ارائه خدمات با کیفیت و مناسب به مشتریان. ما بر این باوریم که توسعه این شرکت جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص تحقق نخواهد یافت. در همین راستا تلاش در جهت مشتری مداری, ارتقای کیفیت خدمات, رضایت کارکنان و تامین منافع استفاده کنندگان از محصولات و خدمات ارائه شده , نه یک شعار بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است.

تدوین سیاست های توسعه ای در جهت نیل به هدف نهایی آزمایشگاه که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت آنان است، در دستور کار ما قرار گرفته است و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقا دانش، استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی مدرن و کاهش هزینه ها جز الویت ها و برنامه های مدیران آزمایشگاه صنایع شیمیایی کیمیاگران نوآور مشهد است.

در این میان آزمایشگاه صنایع شیمیایی کیمیاگران نوآور مشهد با استقرار الزامات نظام اکرودیته بین المللی آزمایشگاه ISO/IEC 17025 به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد همواره تلاش نموده است گام هایی در جهت رشد و تعالی خود بردارد تا مجال تامین رضایت حداکثری مشتریان را داشته باشد

اهداف

  • فعال نمودن کلیه تجهیزات آزمایشگاهی موجود در آزمایشگاه جهت سرویس‏دهی به متقاضیان داخل و خارج
  • کسب والاترین جایگاه خدمات آزمایشگاهی در شبکه آزمایشگاهی کشور

وظایف

  • استفاده بهینه از امکانات موجود آزمایشگاهی

  • ارائه خدمات عمومی آزمایشگاهی به مراجعه‏کنندگان داخلی و خارجی

  • برگزاری دوره‏های آموزشی برای دانشجویان و متصدیان آزمایشگاهی

  • کارگاه‏های تخصصی

  • پیاده کردن استانداردها و اخذ مجوزهای لازم

کنترل کیفیت

بهره وری، مشتری مداری ، شفافیت و پاسخ گویی جزو ارزش های محوری شرکت کیمیاگران نوآور مشهد محسوب میشود. لذا مدیریت شرکت در استراتژی های مصوب خود با نگاهی دقیق به آینده و ماندگاری در بازار اندیشیده و در جهت نیل به اهداف عالی سازمان واحد کنترل کیفیت را تاسیس نموده است.

واحد کنترل کیفیت بر محصولات نهایی شرکت در مراحل مختلف تولید ، انبارش ، بسته بندی و بارگیری نظارت میکند. این واحد انطباق کیفیت محصولات با مشخصات کیفی در استاندارد های ملی و بین المللی تعیین شده را بر عهده داشته و پاسخگوی شکایات مشتریان در این موارد می باشد.

اهداف

  • ردیابی و کاهش مشکلات مرتبط با کیفیت
  • تلاش در جهت بهبود کیفیت محصولات

  • حفظ کیفیت رقابتی در بازار
  • کاهش محصول نامنطبق و جلوگیری از تولید آن
  • رضایتمندی مشتریان و کاهش شکایات

وظایف

  • نظارت و بازرسی مواد اولیه
  • نظارت بر نحوه بسته بندی و بارگیری محصول
  • نظارت و بازرسی محصولات در تمامی مراحل تولید
  • جمع آوری نتایج و داده های آماری از کیفیت محصولات
  • مطابقت کیفیت محصول با استاندارد های تولید
  • کالیبراسیون دوره ای تجهیزات و لوازم اندازه گیری
  • بررسی مشکلات کیفی و عدم انطباق ها
  • رسیدگی به شکایات کیفی مشتریان
  • تعریف و اجرا پروژه های بهبود از طریق جلسات هم اندیشی